"Sometimes it is hard to pick right from wrong. The best thing we can do is go with our heart and hope it all goes well." -Mac Miller

Igår vaknade vi någon gång vid 11 av att Daniels feta katt hoppade upp i sängen. Slog på en film då och låg och halvsov en stund. Sen gick vi upp vid 2 och åt frukost och sen kollade på tv. Jag gick hem lite senare för att jag och Tilda skulle ut på en promenad, gick i nästan en timme. Sen bytte jag om och gjorde mig iordning lite snabbt och sen kom familjen och hämtade mig. Vi åkte till empoli och åt innan vi åkte till faster för att fira henne, vi fikade och satt och pratade. Fick skjuts hem innan 8 för att jag, Tilda, Robin, Sigge och Wernersson skulle kolla på solsidan hos mig. Sen när det var slut tog jag sällskap med Sigge bort till honom eftersom Daniel bor nära honom. Så kollade vi på Beck innan vi somnade. :)
 
Idag har jag varit i skolan som vanlig. När jag kom hem kom mamma och Fannie hit så att jag fick övningsköra. Körde runt lite överallt i stan och sen åkte vi förbi körskolan och bokade ett par körlektioner. Satte mig och pluggade kemi när jag kom hem, sen lagade jag lite mat och kollade på oth. Nu ska jag gå bort till Daniel.
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: