Strive for progress, not for perfection.

Igår hade vi matteprov på morgonen, vilket inte alls gick bra så blir nog inte många poäng där... Slutade skoldagen efter provet eftersom dom andra lektionerna var inställda. Så det var skönt att komma hem igen redan kl halv 11. Satte mig och kollade oth en stund och sen började jag jobba kl 2. Sen direkt när jag slutade vid 6 så mötte Tilda upp mig och sen kom Daniel och hämtade oss så åkte vi till gymmet med han och Marcus. Gymmade i typ en timme och sen körde vi hem Tilda och sen åkte jag och Daniel hem till honom. Vi duschade och sen la vi oss. 

Sitter i skolan nu och har håltimme. Slutar rätt sent idag och då ska jag nog med mamma til maxi, och sen blir det tacomys med bästaa!
 
Hahah!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: