The road is long, And in the end, the journey is the destination.

Imorde blev det inte så mycket sovmorgon för mig eftersom jag hade körlektion innan jag började skolan. Gick jättebra! Väl i skolan så hade vi bara två lektioner denna torsdag också, matte på förmiddagen och sist kemi. Hade också kemiprov idag, kändes helt okej så vi får väl se hur det gick! Sen när jag slutat gick jag till stan, kollade i affärer och fick med mig en bh, och så köpte jag med en kycklingbaguette hem. Satte mig och kollade oth när jag kom hem medans jag väntade på att mamma skulle sluta. Sen när hon väl kom så åkte vi ut och övningskörde en stund innan vi åkte till maxi och handlade. Sen satte jag mig framför oth igen och åt. 
Nu ska jag kolla över webbdesignen , eftersom vi har prov imorgon, och sen ska jag knalla hem till Daniel.
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: