The task we must set for ourselves is not to feel secure, but to be able to tolerate insecurity.

Igår morse hade jag körlektion igen, gick braa. Längtar så mycket tills jag får körkort!
När jag var klar gick jag hem en sväng för att äta, och sen vidare till jobbet. Jobbade 14-18 och när jag kom hem kom Tilda, Hanna, Daniel och Marcus till mig för att Tilda skulle klippa Marcus. Sen när det var klart gick Tilda och Hanna hem och jag åkte med Daniel. Vi åkte upp till donken för att köpa glass, och sen hem till hans föräldrar för att hämta tvätt och matlåda. Sen när vi kom hem till han duschade han och sen åt vi mat innan vi gick och la oss. 
 
Idag blev det upp tidigt för att göra sig iordning. Så fick jag, Tilda och Hanna skjuts bort till station där vi tog bussen till Karlstad. Så har vi gått runt på stan hela dagen och kollat efter lite julkklappar och kläder till oss. Åkte hem igen med 3 bussen sen och det var riktigt skönt att komma hem! Har ont i fötterna och man höll ju på att smälta bort med vinterjacka inne i affärerna.
Nu sitter jag hemma och kollar på oth medans jag väntar på att en tvättmaskin ska bli klar. Sen ska jag hoppa i duschen en snabbis och sen ska jag nog hem till Daniel. Imorgon börjar jag inte jobba fören kl 14 så då får jag äntligen sovaa!
 
Dagens fynd!
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: