We're all crazy, some of us just hide it better than others.

Igår när jag slutde skolan så gick jag till stan en sväng, Tilda kom dit också. Sen gick jag hem och duscha och fixa mig lite innan Daniel kom och hämtade mig. Så åkte vi hem till hans föräldrar, åt god mat och satt och pratade en stund. Vi åkte hem till mig vid halv 9 och då la vi oss och kollade på film. Men gick inte så lång stund innan vi båda somnade. 
 
Idag ringde min klocka tidigt för att jag skulle upp och jobba. Idag gick timmarna riktigt sent bara för att det inte fanns något att göra. Men vi slutade iallafall kl 1 och då gick jag till maxi för att handla. Sen hem igen och då la jag mig och kollade på X factor som jag missade igår. Blev sängliggandes några timmar till framför oth, så kom Daniel förbi en stund också innan han skulle iväg med grabbarna. 
Just nu sitter jag här med hårinpackning och färg i ögonbrynen. Ska snart gå och duscha och sen får vi se om det händer något speciellt ikväll. :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: