3 sepember 2012.

I måndags efter jobbet gick jag med Felicia och åt på Orion innan jag gick hem. Så duschade jag och sen kom Daniel hit och sov. ♥
 
Igår var det skola som vanligt och sen jobbade jag till 6. Efter det gick jag hem och åt och bytte om så tog jag och Tilda en pw. Sen följde jag med hem till henne och färgade hennes hår innan jag gick hem. Packade lite saker och sen gick jag vidare hem till Daniel. 
 
Idag har det inte hänt så mycket annorlunda. Var i skolan och sen gick jag på stan en sväng och fixade en present. Sen gick jag hem för att äta lite och tvätta. Och sen gick jag tillbaka till stan för att Lindex hade någon Vip-shoppingkväll. Hittade ett linne, lite under kläder och andra småsaker. 
Nu är jag hemma igen och ska hoppa in i duschen innan jag knallar bort till Daniel. :) 
 
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: