'Cause I see sparks fly whenever you smile.

Igår åkte jag och Daniel ner till rudskoga som sagt, satt och pratade med mamma och pappa och kollade på körslaget med dom., Sen åkte vi in till stan igen, svängde förbi donken eftersom Daniel va hungrig och sen åkte vi hem till han. La oss i sängen och skulle titta på Avatar, men fick se nästan hela själv haha. Trött kille! 
 
Idag drog Daniel och Edström till gymmet vid 12, medans jag låg kvar i sängen och kollade på oth. Närt han kom hem igen gick vi och duschade och sen började det fotboll kl halv 3. Så Edström och Cristian kom och kollade med oss. Efter matchen åkte vi till Valentino för att dom skulle köpa mat, sen hem igen och kollade nästa match. Martin och Rikard kom då också, men jag gick hem då för att jag och Tilda skulle till gymmet. Körde i ungefär en timme och sen fick vi skjuts hem av Robin. 
Har precis ätit lite nu och ska duscha en snabbis innan jag ska till Daniel igen. :)
 
With you i know it's good, you're perfect to me. ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: