Gravity sucks, I want to fly.

I onsdags var det fullt upp hela dagen. Gick i skolan till halv 4 och sen gick jag hem för att äta lite. Sen skulle jag vara barnvakt så cyklade bort till pojkarna och Chris vid halv 5 och var där till 7 ungefär. Så cyklade jag hem i regnet. Daniel kom till mig lite innan 8, då gick jag och duschade och sen kollade vi på Bonde söker frun. 
När vi satt där i soffan började det låta ute på min balkong. Tänkte inte på det så mycket men sen när det dundra till ordentligt kollade jag upp och såg någon stå och hålla i räcket. Försökte få Daniel till att gå och titta men det vågade han självklart inte haha. Fick göra det själv och då höll jag på och få hjärtinfarkt när Tilda stod ute på balkongen. Fyfan va rädd jag blev haha! Det är min mardröm om nätterna att jag ska vakna av att det är någon på balkongen!
 
Igår var en ganska skön dag i skolan, inställd sista lektion så jag slutade halv 3. Gick hem då och fixade lite innan Daniel kom och hämtade mig för att vi skulle till Karlstad och shoppa. När vi kom dit fick vi reda på att det va någon tjejkväll så det var ju folk överallt! Man fick trängas för att komma in i Mitt i City, även in och ut i affärerna. Men nästan alla affärer hade 20% så hittade några billiga plagg. Daniel köpte jeans och några tröjor, jag hittade en tröja, ett linne och en vinterjacka. När vi var klara åkte vi förbi Max och åt innan vi åkte hem. 
 
Just nu sitter jag i skolan och har haft engelska. På bildlektionen sen ska vi på något konstmuseum, inte speciellt taggad på det.. 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: