I filled it up with lovin' and I watch it explode.

Imorse när vi vakna gick Daniel ut till tv rummet och spelade tv-spel. Så jag kunde sova vidare utan att han skulle ligga och bråka med mig. Jag kom upp vid halv 2 ungefär och då åkte vi bort till gymmet, var där i lite mer än en timme och det var riktigt skönt att gymma för nu var det några dagar sen. När vi kom tillbaka till Daniel lagade vi lite mat och satte oss framför tvn. Sen var jag tvungen att gå och möta upp Tilda för att vi skulle iväg på zumba, såå kul! Kom inte hem för så längesen nu, ska äta lite och sen duscha. Måste även plugga lite matte innan jag ska få hem till Daniel igen. Så ska vi nog se på Beck ikväll. :)
 
Tur att han vet sin plats iallafall!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: