If your dreams don't scare you they're not big enough.

Inte skrivit nu på några dagar. Men i fredags iallafall så åt jag och Tilda tacos efter att jag slutat skolan. Sen gjorde vi oss iordning och började dricka här innan vi gick bort till Stefan på 20års fest. Var en rolig kväll, längtat efter en ordentlig festkväll så det var lyckat. Sov hos Daniel sen. 
 
Gårdagen var inte den bästa, vaknade upp med världens ångest. Åkte hem till mig vid 11 någon gång eftersom Daniel skulle och träna. Då la jag mig i sängen direkt och kollade på några oth avsnitt innan jag somnade i några timmar. Sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning lite. Så kom Johan och hämtade mig och Tilda eftersom vi skulle vara barnvakt åt Hugo och Milo, så goa ungar! Satt i deras kök hela kvällen och bara prata efter att barnen lagt sig. Hörde endel konstiga ljud så vi satt där och var livrädda vissa stunder haha. Men Johan och Maria kom hem runt 12 någon gång tror jag det var. Då kom Robin och hämtade oss så åkte vi in till statoil så åt jag och Tilda korv. Sen fick jag skjuts hem till Daniel och sov där. 
 
Idag har vi bara legat i sängen och myst hela morgonen. Så fick Daniel sin present eftersom han fyller år idag. Sen skulle han och träna och då fick jag skjuts hem. Har ätit lite nu så ska sätta mig och läsa lite kemi. Så får vi se vad som händer idag :) 
 
Bildbomb!




 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: