I'm not scared anymore, because I know in the end fate will either bring us together or bring something better.

I onsdags var det en jobbig dag, fulproppad med lektioner och korta raster. Slutade iallafall halv 4 och då gick jag till stan, köpte ett träningslinne på intersport. Sen ringde Tildas mamma så jag gick dit direkt och tog med Wilma hem till mig eftersom hon va tvungen att åka bort. Så Wilma fick vara hos mig hela eftermiddagen. Jag satt och kollade på oth och sen lagade jag lite mat. Mamma kom förbi sen efter hennes möte, hon hade med sig klänningarna jag och Fannie ska ha när vi ska vara brudtärnor på Victorias bröllop. Men den passade inte alls, var helt felsydd till min kropp så det såg inte alls bra... Fannie kunde inte ha sin heller, på henne var den till och med för lång. Så får se hur vi ska göra, om dom ska sys om eller om Vickan ska få leta efter helt andra klänningar.
När Tina väl kom och hämtade Wilma igen så bytte jag om lite snabbt och sen gick bort till gymmet. Körde en timme och sen gick jag hem igen i mörkret. Så duschade jag lite snabbt och sen gick jag vidare till Daniel och sov där. 
 
Igår hade jag sovmorgon som vanligt, sen i skolan hade jag bara två långa lektioner och klassråd. Så jag slutade redan halv 3. Gick till lindex när jag slutade, när jag var på vip-kvällen där så fick alla en rabattkupong på 30% på alla toppar. Så jag köpte ett linne och nagellack. Sen gick jag förbi jobbet en sväng innan jag gick och mötte Tilda som kom från bussen. Vi gick hem till henne och lagade mat och satt och pratade. Sen följde hon med mig till maxi för att jag behövde handla. Efter det bytte vi om och gick till gymmet. Var där i en timme och sen hämtade Robin oss. Åt lite och slängde i en tvättmaskin innan Daniel kom till mig. Gick och duschade och sen la vi oss. :) 

Nu har jag webbdesign, snart lunch och sen är det tre lektioner kvar innan jag slutar. Sen blir det tacomyys!
 
Gick runt i skolan och samlade upp lite saker så att vi kunde göra en myshörna i klassrummet, får se hur länge det får stå kvar där haha.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: