Laugh when you can, apologize when you should, and let go of what you can't change.

Idag hade jag sovmorgon till 10, kommer ha det varje torsdag så det känns riktigt bra! När jag kom till skolan hade vi bara klassråd och matte, sen var kemin inställd så vi hade ett hål på nästan två timmar. Gick hem då och satte upp "Amor Vincit Omnia" på min vägg. Tog även lite kort och kollade på oth innan jag gick tillbaka till skolan för att ha entreprenörskap. Dom som vill ska starta ett UF företag under det här året, och jag kom faktiskt på en bra idé, så jag ska planera vidare på den och se om det går att genomföra. Sen gick jag hem igen och nu sitter jag här och grejar lite med bilderna i photoshop. Ska ta och äta något nu och sen ska jag till Daniel :)
 
 





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: