Life is a bitch, so learn to fuck it.

Igårkväll blev det fest hos Emil. Jag och Tilda gjorde oss iordning här efter att vi ätit och sen kom Robin också. Så fick vi skjuts av Amelie bort till Emil. Där var han, Jonas, Alex och Putte. Spelade ölspelet och "jag har aldrig", var riktigt trevligt. Blev dock väldigt trött senare under kvällen så jag drack inte så mycket. Framåt 1 kom Erving och hämtade mig Tilda och Robin så fick vi skjuts hem. Gick och la mig direkt.
 
Idag vaknade jag ganska tidigt, så satte på ett oth avsnitt innan jag gick upp. Sen var det zumbathon på galaxen och fy va jobbigt det var. Men verkligen hur kul som helst!
Gick hem sen när det var slut och åt lite, sen har jag bara legat och kollat på oth tills nu. Ska göra mig iordning lite och sen hoppas jag på att få träffa Daniel! :)
 




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: