Light me up when I'm down.

Igår var jag i skolan till 4. Gick hem sen och åt lite innan jag cyklade bort till Hall. Lekte med barnen en stund innan vi åt och sen badade jag Sebastian. Sen var jag tvungen att cykla hem innan 7 för att jag skulle bort till Elin där det va Homeparty. Kom dit vid 7 och då satt vi och kollade i en katalog och höra om alla fina prylar. Hittade en jättefin silvrig ljusstake som jag beställde, tänkte att mamma och pappa ska få den i julklapp av mig och Fannie!
Jag och Tilda blev hämtade av Robin sen vid 9 och då fick jag skjuts hem. Plockade ihop lite saker och sen knallade jag bort till min Daniel. Vi kollade på film och så fick jag massage innan vi somnade. :) 
 
Nu har jag matrast, tre lektioner kvar innan jag slutar 10 över 4. Då ska jag gå och handla en snabbis om det inte är lika tråkigt väder som det är nu... Sen blir det nog tacomys med min bästa som vanligt! Får se vad som händer ikväll :)
 
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: