There is no way to heppiness, heppiness is the way.

Igår var det ganska lugn dag i skolan, slutade kl 3 och då gick jag hem. Så kom mamma förbi med kameran så gick jag bort till Tilda sen när hon kommit hem. Gick ut och fotade Wilma och Tilda och Wilma tillsammans. Sen när vi kom in igen åt vi lite och sen satt framför datorn en stund. Gick hem innan 8 och hämtade lite grejer för att sen gå till älskling. Han låg redan i sängen och tittade på x-factor så jag la mig också. Så tittade vi på ensam mamma söker sen också innan vi somnade. 
 
Idag var det jobb direkt efter skolan. Kom inte hem fören halv 7 och då var Fannie redan här. Så gick vi bort till Tilda för att hon skulle klippa Fannie. Sen hem igen och då lagade vi mat och satte oss framför tvn.
Tittade nyss på x-factor och åt popcorn. Nu ska vi lägga oss och sova om en stund. :)
 
Bilder på Wilma!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: