We walk away to see who will follow, we hide because we want to be found, we cry to see who will wipe away the tears, and we let out hearts get broken to see who will come and fix it.

I lördags åkte jag, Tilda och Robin till Tildas pappa i björneborg. Satt framför tvn och kollade på massa gamla kort från när Tilda, Alva och Anton var små. När jag kom hem sen tittade jag på oth i väntan på att Daniel skulle komma och sova hos mig. 
 
Igår var jag tvungen att gå upp tidigt för vi skulle åka hela familjen till Karlstad. Dom kom och hämtade mig framåt 11 så åkte vi och kollade på ny bil åt mamma. Hittade en röd Citruën c4 som hon tillslut bestämde sig för. Så på fredag ska hon åka och hämta den. Vi åkte sedan vidare till Filipstad, så gick vi ut på marken. Blev inga köp men Fannie hade självklart turen att vinna 200kg choklad när vi köpte lotter. Fick mat hos mormor och morfar efter marken, lika gott som vanligt! Sen fikade vi och drack kaffe innan vi åkte hem. Jag övningskörde till stan och när vi kom till mig hjälpte dom mig att sätta upp mina nya gardiner innan dom åkte vidare hem. Så kom Daniel och hämtade mig, vi kollade på en film innan vi gick och la oss. 
 
Sitter i skolan nu och har matrast, två lektioner kvar innan jag slutar kl 15. Då ska jag gå direkt till jobbet. 
 



Kommentarer
hihi

va stark fannie är! =D

2012-09-04 08:08:02
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: