Words can break someone into a million pieces, but they can also put them back together.

Igårkväll var Tilda hos mig. Vi åt tacos och sen satt här och pratade, plockade ögonbryn och skrattade massa! Hon blev hämtad vid 12 någon gång och då satt jag och väntade på att Daniel skulle komma hit och sova med mig. 
 
Idag ringde klockan tidigt för att jag skulle jobba. Jobbar fyra lördagar i rad nu, vilket inte känns så kul.. Trött som ett as släpade jag mig upp och så fick jag skjuts bort till jobbet. När jag kom hem igen satte jag mig i soffan och kollade oth en stund. Sen kom Amelie så skulle vi åka ner till åtorpsmarken med Sandra. Gick en sväng på marken där de flesta höll på att plockade ner sina saker. Sen åkte vi till Gunbritt där vi fick mat som varje år när det är åtorpsmarken. Satt där en stund och tjata med alla, så var det dags att åka hem. 
Kom hem för en stund sen, ska snart hoppa in i duschen så får vi se vad det blir ikväll. Blir antagligen ganska lugnt, jag och Daniel kanske ska åka en sväng till björneborg där Tilda och Robin är barnvakt till Tildas småsyskon. :)
 
You're the right wing and I'm the left. So let us just fly!
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: