You can't stop the waves, but you can learn how to surf.

Igår imorse kom jag och Daniel upp tidigt. Redan vid 9 åkte vi iväg till gymmet och körde i en timme. Trodde aldrig att jag skulle komma upp så tidigt på en söndag! Men det var nästan bara vi där så det var faktiskt riktigt skönt. När vi kom tillbaka till Daniel åkte han iväg med Edström för att kolla match och då bytte jag om och plocka ihop mina saker innan jag gick hem. La mig i sängen en stund och kollade oth. Sen tog jag en dusch innan jag åkte bort till Hall och tog hand om barnen. Var där till 6- halv 7 och sen cyklade jag till Tilda där hon och Robin var. Vi åt lasagne och satt och prata och sen kollade på X Factor innan jag gick hem. Var inte hemma speciellt länge utan gick bort till Daniel. La oss i sängen och kollade på Beck innan vi somnade. 

Nu sitter jag i skolan. Hade entreprenörskap imorse och där håller vi på och starta upp egna företag. Och idag har det varit en som jobbar på UF och en informatör från Näringslivs Samverkan som informerat massa och diskuterat våra affärsideér med oss. Min idé om att ta hem smink från England verkade inte så lätt att genomföra så jag gick in på fotograf spåret istället. 
Efter skolan sen ska jag och Tilda till stallet. Var så längesen vi var där nu, saknar att rida!
 
Fick några bilder av Lina igår på henne och Ella. Gud va jag saknar den fina ponnyn!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: