Your hugs are my favorite.

Igårkväll åkte jag bort till empoli med Tilda och Robin och åt pizza. Och sen när Robin skulle dra gick jag och Tilda hem till Sigge och kollade på en film med han, Wernersson och Pär. Sen gick jag hem till Daniel eftersom han bor granne med Sigge, så åkte vi vidare till mig sen för att vi skulle sova här. 
 
Imorse var det jobbigt att gå upp, aldrig kul med måndag. Men ganska skön dag i skolan idag, tre lektioner och slutade kl 3. Då gick jag hem och satte igång och städa och diska. Va alldeles för längesen jag gjorde det nu så såg inte klokt ut här hemma. Sen när jag var klar med det gick jag ut på en timmes pw med Tilda och vovven.
Just nu sitter jag med datorn i sängen och försöker lära mig lite om bloggdesignen. Har ju webbdesign i skolan så har fått ett dokument där det står hur man gör olika hemsidor och hur man gör stilmallar med CSS. Men inte det lättaste jag gjort så gav upp nu. Hittade iallafall en ny färdig design som va lite bättre än den rosa haha. 
Ska nog kolla på något oth avsnitt nu innan jag går och lägger mig.
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: