I freestyle my destiny, it's not written in pages.

Första dagen på lovet igår och det var så skönt att kunna sova länge på morgonen! Lite senare på dagen kom mamma och Fannie in till mig, jag och Fannie va på stan en sväng och sen åkte vi och handlade. Köpte ett par blåa Converse på Coop för bara 450kr! Sen på kvällen gick jag till Daniel. 
 
Imore gick jag upp tidigt, tog 9 bussen in till Karlstad för att jag skulle på synundersökning, kommer behöva glasögon för att jag ser så dåligt på långt håll, fml... Så jag har lånat med mig några hem för att bestämma vilka jag vill ha, tjohoo...! Jag hann även med en runda i affärerna innan jag var tvungen att ta bussen hem, började jobba direkt när jag kom till stan. Marcus och Tilda var här en stund förut för att Marcus skulle klippas. Jag har suttit och lagt ut lite kläder på internet som jag ska sälja, nu ska jag gå hem till älskling. :) 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: