Imperfections are beauty, madness is genius and silly is better than boring.

Fick gå upp tidigt imorse för att jag var tvungen att åka till Karlstad igen. Glasögonen jag lånade hem skulle lämna tillbakas och jag skulle beställa dom jag vill ha. Hittade faktiskt ett par som jag trivdes rätt bra i, så det fick bli dom! Gick även en sväng på stan och då köpte jag en jeansjacka som jag kollade på i tisdags, sen köpte jag ett smyckesträd också! Kom hem ganska tidigt så det var skönt, så fint väder idag också. Längtar så till våren då man kan ta på sig Conversen och en skinnjacka! Slippa snön och vinterjackan. 
Lite senare när Daniel slutat jobbet följde jag med honom till gymmet. Efter det kom Tilda så fixade hon lite inför sitt projektarbete, jag är nämligen en del av det! Sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, tog en dusch och sen satte mig framför en film med mat. Köpte jordgubbar igår så just nu sitter jag och doppar dom i smält choklad, mums!
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: