Never been so scared of losing.

Började inte fören 5 i 1 idag, skönt att få sova ut lite! Hade två lektioner och sen slutade jag, då gick jag till stan och mötte Tilda. Var inne och beställde ett syntest eftersom jag ser så dåligt... Har bara gått och dragit ut på det eftersom jag verkligen inte vill ha glasögon. Men antar att jag kommer behöva det, hehee kul.. Köpte med mig en kycklingbaguette hem också. Sen har jag bara suttit hemma framför datorn, skrev klart svenskan och sen beställde jag hem några smycken från en sida jag hittade. Dom har väldigt billiga grejer, inte den bästa kvalitén kanske men beställde hem några grejer för att se hur dom är. Här kommer ni till sidan!
Nu ska jag plocka fram kläder tills imorgon och sen ska jag gå hem till Daniel. :) 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: