Om man inte gör en ändring i livet, hur ska man då kunna tro att något kan förändras och bli bättre?

Denna vecka går så himla långsamt, känns som att den aldrig ska ta slut. Gårdagen släpade sig verkligen fram, gick i skolan till halv 4 och sen satt jag hemma en stund innan jag blev hämtad av Daniel. Så satt vi i soffan under kvällen, och jag läste lite. Läste ut "Femtio nyanser av mörker" så nu är jag inne på den sista! 
 
Idag hade jag bara klassråd och en lektion i skolan. Fick schemat ändrat lite också så nu har jag sovmorgon till 1 varje torsdag, så skönt! När jag kom hem från skolan så gick jag till maxi och handlade. Sen kom Tilda hit så hade vi tacomys idag istället.
Nu kom precis Erving hit så ska han bli klippt. :) 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: