The colours of these roads is matching the rainy sky.

Riktigt skön dag i skolan idag, bra avslut på ännu en skolvecka. När jag kom till skolan imorse fick vi reda på att första lektionen var inställd, så jag satt och kollade på vampire diaries till nästa lektion. Hade enbart två lektioner idag eftersom sista lektionen var inställd, så jag slutade vid 1! Då la jag mig hemma i soffan en stund innan mamma och Fannie kom så åkte vi ut och övningskörde. Åkte även förbi jysk så köpte jag en ny spegel, men när jag kom hem med den såg jag att den var för bred gör att få plats i min hall, lyckat! Men får väl spara den till när jag förhoppningsvis flyttar till annan längenhet någon gång i framtiden. :)
Sen kom min andra halva till mig så åt vi tacos. Har suttit här hela kvällen och pratat om lite alltmöjligt, alltid lika skönt! Hon åkte precis hem så nu ska jag lägga mig i sängen och kolla ett avsnitt vampire diaries innan jag somnar. Sover själv inatt vilket var väldigt längesen nu, inte alls kul! 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: