You don't love someone because they're perfect, you love them in spite of the fact that they're not.

Min kropp verkar redan ha ställt in sig på lov. Igår när klockan ringde fattade jag inte ritktigt varför jag skulle upp så tidigt, och av någon anledning så trodde jag att det var onsdag. Eller hoppades på kanske är rättare sagt... Men nu har snart halva skolveckan gått och det ska bli väldigt skönt att vara ledig. Idag har jag varit i skolan och sen på jobbet. Fannie sover hos mig inatt eftersom hon hade konfa förut, så vi har ätit mat och suttit här och pratat. 
Idag kom även paketet med smycken som jag beställde från Miniinthebox för några veckor sedan. Tyckte dom var väldigt fina så ska nog beställa mer grejer därifrån snart! 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: