If my mind can conceive it, and my heart can believe it, then I can achieve it.

Igår var vi som sagt på en föreläsning hela förmiddagen, var riktigt tråkigt så satt nästan och sov. Hade bara en lektion till efter det så fick sluta rätt tidigt. Satt hemma hela eftermiddagen och läste och kollade på oth, lagade mat också. Sen kom Daniel och hämtade mig så åkte vi och köpte en sån där stång man sätter upp i en dörrkarm och tränar med. Så det fick bli träning för min del under kvällen. Sen satt jag och läste en stund innan vi somnade. 
 
Idag hade jag sovmorgon till 10. Sen bara två långa lektioner och slutade kl 4. Då kom mamma och hämtade mig så övningskörde jag en stund innan vi åkte till maxi och handlade. Efter det har jag ätit lite och kollat oth. Nu ska jag knalla bort till mitt andra hem och lägga mig framför tv och mysa lite med älskling! :) 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: