Middag och monopol.

Väldigt god mat igår, jag och Daniel åkte och handlade och började lite med maten, fläskfilé och potatisgratäng blev det. Sen kom Tilda och Robin så åt vi och satt och pratade. Efter det satte vi oss framför tvn och spelade monopol resten av kvällen, riktigt trevligt! När dom dragit gick vi och la oss och somnade direkt. 
 
Imorse åkte Daniel till gymmet och då satte jag mig och åt frukost framför oth. Sen vid halv 3 kom mamma in till stan så åkte vi ut och övningskörde i stan. Åkte även till maxi och handlade innan vi åkte ner till rudskoga. När vi kom hit åt vi direkt och sen övningskörde jag igen. 
Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen ska jag lägga mig och börja läsa "Femtio nyanser av honom" som jag och mamma köpte förut. Har hört att den ska vara jättebra! :) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: