Myshelg.

I fredags jobbade jag bara över lunch, sen åkte jag och handlade med mamma. På kvällen åt jag och Tilda tacos som vanligt och satt hemma hos mig under kvällen och tjata. Jag fixade även iordning hennes blogg lite. När hon gick hem gick jag bort till Daniels föräldrar där Daniel var hus/kattvakt, så vi har varit där hela helgen. 
Igår åkte han till gymmet på morgonen medans jag låg och sov, sen när han kom hem igen gick vi ut på en pw i en timme. När vi kom in igen lagade vi mat och sen tog oss en dusch. Efter det åkte vi till maxi och handlade lite gott. Fick bli grönsaker och dipp plus lite choklad framför Sunes sommar och Taken 2 under kvällen, riktigt mysigt! 
 
Imorse åkte Daniel till gymmet igen och jag la mig och kollade oth. Sen åt vi lite frukost när han kom hem igen och låg i soffan och slöade. Åkte hem till honom lite senare och då drog vi igång och städade. Nu duschar han sen ska vi gå iväg och köpa pizza, mums! :)
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: