Nyårsafton.

Sista kvällen på 2012 uppfyllde inte helt mina förväntningar, men den blev ändå bra! Hade jättekul hos mig med massa folk. På tolvslaget gick vi ut och sköt raketer och då kom även Daniel förbi, så jag fick nyårskyssen av människan som gjorde mitt förra år så himla mycket bättre! 
Folk gick inte härifrån fören klockan var 6 på morgonen, då var jag så himla trött så la mig direkt. 
 
Igår vaknade jag inte förens 1 någon gång, så låg jag och dega i sängen nästan hela dagen framför oth. Lite senare gick jag och Daniel ut på en powerwalk i en och en halv timme, det behövdes verkligen eftersom jag aldrig rör på mig längre... Sen när vi kom hem igen lagade han mat till oss och sen la vi oss i sängen framför tvn. :) 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: