Sovmorgon.

Igår efter skolan hade jag körlektion med bilskolan, det gick braa! Sen när den var slut mötte jag upp Tilda så gick vi ut på en pw i en timme och sen solade vi innan vi gick hem. På kvällen gick jag till Daniel, vi tränade lite här hemma innan vi gick och la oss. 
 
Just nu sitter jag och kollat oth och har nytt ätit frukost. Börjar kl 1 idag så jag fick en lång sovmorgon, vääldigt skönt! Ska gå iväg till skolan nu och ha två lektioner, sen ska jag hem och äta något innan jag och Tilda ska iväg på kick n box. Skönt att ha kommit igång lite med träningen nu! 

Kommentarer
röbbin

Jasså, va träna ni då? ;D

Svar: Vääldigt avancerade övningar ;) haha
Ronya Karlsson

2013-01-10 22:57:47
URL: http://wajreen.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: