The world could disappear.

På kvällen igår åkte jag och Tilda bil med Robin och Dan en stund innan det blev hem och sova eftersom jag skulle upp och jobb idag. Tur att det inte var så många jobbtimmar, alltid så trött på lördagar! När jag slutade gick jag hem och åt lite frukost/middag och sen blev jag hämtad av Robin och Tilda så åkte vi till godislagret och sen blev jag avsläppt på maxi. Handlade lite och hämtade ut ett paket med några hårprodukter jag beställde i veckan. Har suttit och kollat på vampire diaries och ätit massa gott fram till nu. Ska ta en dusch och sen kommer Daniel och hämtar mig så ska jag med och kolla på hans lag när dom spelar sista matchen i arenan, det är fotbollscup där hela helgen. Sen ska vi hem till honom och sova! :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: