17 juli

Igår hämtade mamma mig efter jobbet så följde jag med ner till rudskoga, färgade håret på mamma och Fannie och sen tog jag min bil hem som hade stått där sedan i söndags. När jag kom hem gick jag över till svärföräldrarna  där det var lite folk för att svärfar fyllde år. Sen blev det sängen!
 
Idag jobbade jag sista dagen för den här veckan. Fick ta lite ledigt imorgon och fredag om jag ville och det tackar man ju inte nej till! Förut var jag iväg till solariumet, får ju ingen tid till att ligga ute i fina vädret om dagarna när jag jobbar jämt. Så jag får fixa färg på annat sätt. Sen åt jag när jag kom hem igen och nu sitter jag framför tvn. Fick hem klänningen och skorna jag beställde för några dagar sedan och de satt bra, så det ska jag nog ha på mig nästa lördag på garden partyt. 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: