En dag i Karlstad

Idag har jag, Fannie och mamma spenderat dagen i Karlstad. Mamma skulle köpa det sista inför bröllopet och då passade jag och Fannie på att titta efter lite kläder. Tänkte egentligen inte köpa så mycket eftersom vi kommer handla i England nästa vecka, men fick med mig rätt mycket hem ändå, haha... Köpte ett par Levi´s jeans, en jeansjacka i camouflagefärg, en kavaj, peplum top, en blus, tubtop och en t-shirt till Daniel. Var även inne på Boulevard så där köpte jag lite fina prydnadsgrejer till lägenheten. En toppendag!
Under kvällen har jag gått runt och grejat lite här hemma, rensat lite i garderoben och fått upp en av prydnadsgrejerna från Boulevard. Nu ska jag börja packa lite inför imorgon då jag och Daniel tar lite semester över helgen. Vi åker upp till mormor och morfars stuga i Lysvik, kommer bli mysigt!
 
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: