Helgen

Har inte skrivit något här under förra veckan för att det inte har funnits så mycket att skriva om, jag har i princip bara jobbat hela veckan. Och i helgen har det varit fullt upp! Har fått lite extrajobb på Arno remmen, där Daniel jobbar, så i lördags gjorde jag mina första timmar där. När jag slutat så var det bara att åka hem och slänga sig i duschen för att sedan gå över gatan till svärföräldrarna. Där var det 95års-kalas/fest för Daniels farmor, så hela kvällen spenderades där med trevligt folk!
 
Tidigt igår morse åkte jag, Daniel, Tilda och Robin ner till Liseberg och spenderade hela dagen där. Alltid lika kul att vara där, hade en jättebra dag! Vann även med oss några kilo godis hem, Gott & Blandat och Toblerone, mums!
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: