Kollat på bilar

Igår fyllde min fina mamma år, så jag och älskling åkte ner till rudskoga på förmiddagen så firade vi mamma och fikade. Senare på kvällen åkte vi och mormor och morfar in till Thaien och åt buffé, jättegott! Sen åkte jag ut till skärgården med Tilda en sväng, vi satt på en brygga och pratade, mys! Efter det blev det hem och sova för min del. 
Idag har jag varit så trött att jag nästan har somnat framför datorn på jobbet... Inte haft någon ork till att jobba alls! Men sen när jag slutade så blev jag lite piggare eftersom vi skulle åka och kolla på några bilar till mig. Var och tittade och provkörde två stycken och det är en som vi är intresserad av, så snart har jag förhoppningsvis egen bil! :) 
 
 
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: