KÖRKORT!!

Så himla underbart! Gladare än så här kan jag inte vara just nu! Mamma väntade på mig medans jag körde så tog jag hennes bil en sväng sen när hon var på stan. Kändes konstigt samtidigt som  jävligt bra att köra helt själv. Nu är det bara en egen bil som fattas!
Förresten så har jag börjat sommarjobba på Rolls-Royce från och med den här veckan. Ska vara där nästan hela Juli och sen ska jag tillbaka till Rosenbergs igen. Trivs väldigt bra ute på RR, men inte så kul att jag börjar halv 8 på morgonen... Samtidigt som jag ska jobba på Arno några kvällar då och då, så det blir långa dagar! Var på Arno i måndags kväll och jobbade några timmar och så ska jag dit imorgon kväll också. 
Ikväll var jag över hos svärföräldrarna och satt och tjata med dom och Frida en stund. Fick en blomma som grattis till körkortet, så goa så! Sen när jag kom hem igen slängde jag mig i duschen och nu ska jag hoppa i sängen så jag orkar jobba imorgon. 
 
 
Och vad som gör denna dag ännu bättre är att jag och min älskling varit tillsammans i
10 månader idag! Underbaraste pojkvännen! ♥
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: