Lysvik

Hade en jättebra helg i Lysvik med älskling. Vi åkte upp i fredags och kom dit lagomt till att starta grillen. Sen under kvällen satt vi på altanen och spelade lite spel och sen kollade på en film innan vi la oss. 
I lördags hade vi en riktigt slö dag, åkte in till Sunne och handlade på förmiddagen och sen la vi oss ute och solade resten av dagen. Så underbart väder! Grillade även den kvällen och sen la oss framför en film. 
I söndags gick vi upp och åt frukost och sen började vi packa våra grejer och städa stugan. Kom hem ganska tidigt så jag gick ut och la mig och solade när vi packat ur bilen. På kvällen åkte jag till Tilda så färgade hon mitt hår. 
 
Imorse var det bara att gå upp för att åka iväg till jobbet. Och när jag slutade på Rolls-Royce kl 4 åkte jag till Rosenbergs och jobbade där till stängning. Sen åkte jag och Tilda ut till skärgården och tog en glass och satte oss och pratade. 
Nu under kvällen har jag och Daniel varit iväg och kollat på två kattungar som snart kommer bli våra. Så himla söta! Men än så länge är dom bara 6 veckor så vi får dom inte fören i slutet av augusti, längtar!
 
Bilder från helgen! 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: