Trött!

Nu är en jobbvecka på RR avklarad och jäklar va trött jag är! Förstår inte hur jag ska orka gå upp så tidigt i två veckor till, samtidigt som Daniel får ligga kvar och sova hur länge han vill eftersom han har semester nu... Men det är bara att bita ihop. Behöver ju tjäna ihop några slantar till när vi åker till England nu i slutet av Juli, längtaar!
Fredagen spenderades nere i rudskoga, det var kalas för Amelie som fyllde 25år igår. Jag fick låna med mig mammas bil hem så under kvällen skjutsade jag hem lite folk innan jag åkte hemåt. Tog jag med mig Tilda ut en sväng när jag kom till stan. Sen blev det hem och sova, vilket blev alldeles för sent så igår var jag inte speciellt pigg. Var nere på stan en sväng för att fixa present till min älskade mamma som fyller år imorgon, och så passade jag på att handla också. Sen under kvällen så grillade jag och älskling hos svärföräldrarna innan jag skulle vara fyllechaffis till Karlstad åt mina kusiner och deras kompis. Under tiden jag väntade på att dom skulle hem så åkte jag och Tilda runt lite, och satt på donken en stund och pratade. Så även inatt kom jag hem väldigt sent, var inte hemma fören halv 4 någon gång. 
 
 
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: