18!!!

Vi firade ju mig i söndags så idag har det varit typ en helt vanlig dag. Jag jobbade till två och sen gick jag till Kippet där Tilda satt och blev fin i håret inför sin bal. Så hela eftermiddagen har jag, Robin, Sigge och Tina spenderat i Filipstad på Hennickehammar där Tilda har sin bal. Hon var så himla vacker!!
När jag kom hem var älskling iväg på träning och på bordet hade han ställt fram mina paket och en bukett rosor, jag som är så nyfiken hade jättesvårt för att låta bli dom fram tills han kom hem. Fick ett par löparskor från Nike, Nike träningslinne, Nike springbyxor och två navelpiercingar. Tack så mycket älskling! ♥ Nu har jag fått allt som jag önskat mig, väldigt nöjd över presenterna. Under kvällen har vi gjort egen pizza och bara myst! Nu ska jag snart gå och lägga mig, har haft en bra födelsedag! Imorgon jobbar jag på eftermiddagen och sen blir det utgång på kvällen. :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: