3 juni

Några dagar sedan jag skrev här nu, det har varit riktigt skönt med helg nu när alla skolarbeten är klara. I fredags var jag hos Tilda och Robin och åt tacos, Emil kom dit också. I lördags så jobbade jag och direkt när jag slutade åkte jag med svärföräldrarna ut till ölme och kollade på fotbollsderby, Ölme mot Villastaden. Sen på kvällen drog jag ut på fastingen med Tilda och Robin på kvällen, kom ju dock inte in i öltältet med dom så jag åkte virvelvinden med några innan jag knallade hem. Så det blev en rätt tidig kväll för min del. 
Igår så följde jag med Daniel till gymmet under förmiddagen, sen när vi kom hem drog vi igång och städade. Efter det lagade älskling jättegod mat till oss, lövbiffgryta med ris och sallad. Under kvällen var vi över till hans föräldrar och satt och pratade på altanen en stund. Sen blev det mys hemma framför tvn med godis resten av kvällen. :)
Idag hade vi ingen riktig lekion i skolan, det var någon invigning utav de nya solcellerna och landshövdingen var på besök. Så jag kom hem ganska tidigt och då satte jag mig och pluggade körkortsteori. Var även ute och övningskörde en stund när mamma slutade. Nu under kvällen åkte Tilda och jag till solariumet och bättrade på brännan litte! 
Idag har jag och min älskling varit tillsammans i 9 månader, love you! ♥
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: