De senaste dagarna

Ett bra tag sen jag skrev här nu. Har haft fullt upp under dom här senaste dagarna. I onsdags kväll var jag ute på Bells med Tilda, Robin, Sigge, Wernersson, Emil och Jonas. Hade riktigt kul under kvällen men sen när jag kom hem mådde jag mindre bra, haha. Så i torsdags morse tyckte jag inte att det var kul att fylla 18 längre... Men tack alla som var med för en riktigt rolig kväll!! Senare under torsdagen åkte jag, mamma och Fannie till Karlstad för att fira min kusin Victor som tog studenten.
I fredags tog Tilda studenten, så vi var i Filipastad när hon gick ut och sen firade vi henne i en lokal här i stan. Sen på kvällen åkte, jag, Tilda, Elinne, Robin, Emil, Emil och Wernersson till parken i Filipstad där det var studentfest. Så det blev en väldigt sen kväll, somnade direkt när jag kom hem. 
Igår morse släpade jag mig upp till jobbet trött som ett as. Så det fick bli en slapp lördag hemma igår. Jag och älskling åt tacos och sen var vi över till svärförädrarna och spelade kort en stund på kvällen. 
Idag sov jag länge, gick upp vid 1 och åt frukost. Sen på eftermiddagen cyklade jag upp till Tilda och var hos henne en stund. Nu är jag hemma igen och sitter framför Wallander med älskling. Snart blir det nog sängen, imorgon börjar jag jobba så då är sommarlovet slut för min del..!
 
Fyfan va du är braa!!
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: