Långhelg

Ännu en helg har gått nu och jag laddar upp för en ny jobbvecka! I fredags var det midsommar och det blev en lugn myskväll för mig och älskling. Vi åt grillat och sen la oss i soffan framför en film med massa godis. 
Igår tog vi tag i vårt hem och städade och plockade iordning massa, hade även tvättid. Sen under kvällen var jag hos Tilda och Robin och åt tacos och sen kollade på film med dom och Sigge. 
Idag har jag pluggat körkortsteori under förmiddagen och sen var familjen bortbjudna till min låtsas/extramormor och hennes nya karl som bor längst ute i skärgården. Vi fick god mat och efterrätt och satt ute på altanen och hade det trevligt. Nu sitter jag med körkortsboken i knät framför tvn. :)
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: