Studentfirande

Gud va avundsjuk jag är på alla som tog studenten igår!! Längtar så tills det är jag som står där på flaket och skriker halsen av mig, bara ett år kvar nu! Känns som att det är så långt kvar men ändå så kort på något sätt. 2an gick faktiskt fort så jag tror att 3an också kommer göra det.
Var nere på stan igår och kollade när studenterna sprang ut och när dom åkte flak. Sen var Tilda och jag på först Elinnes studentskiva och sen Karros innan dom skulle iväg och åka flak igen. På kvällen blev det lugnt för våran del, tittade på en film hemma hos Tilda innan jag gick hem och la mig.
Idag har jag jobbat till 2, sen blev jag hämtad så åkte jag och Tilda ner till Karro för att sminka henne inför balen. Hon blev så fin så! 
Nu sitter jag hemma och väntar på att familjen ska komma in och hämta mig. först ska vi äta pizza och sen ska jag med hem till Rudskoga och sova där inatt, umgås lite med familjen vilket görs allt för sällan tyvärr... Vi ska förbereda inför mitt 18års kalas som är imorgon, baka bullar och lite sånt. :)
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: