Bara 2 veckor kvar...

..tills jag fyller 18!!!! :D Den sista tiden nu har gått få fort så har nästan glömt bort att räkna ner till min födelsedag haha, men nu är det bannemej inte långt kvar! Och om en vecka går jag på sommarlov, ska bli så himla skönt. Även om jag ska jobba hela sommaren så ska det bli skönt att slippa allt plugg och slippa stressa över prov osv. Tvåan har faktiskt gått väldigt fort när jag tänker efter, så jag hoppas att trean kommer gå lika fort! 
 
 I skolan idag hade jag två prov, så nu är dom ur vägen och nu väntar bara två prov till denna vecka och sen är det slut på plugg! Imorgon ska jag vara hemma, blir nog endel plugg och sen ska jag till skolan och skriva ett prov på eftermiddagen. Hela klassen ska egentligen iväg på studieresa till Trollhättan imorgon men jag känner att det inte kommer bli speciellt kul att vara borta precis hela dagen och kolla på massa ointressanta grejer, så jag stannar hemma istället. 

Får en så bra känsla i kroppen nu när sommaren verkligen är påväg och vi snart går på sommarlov. Går runt med ett stort leende på läpparna varje dag. Och så vill jag bara säga att jag har världens bästa vän och världens bästa pojkvän som gör alla mina dagar till dom bästa! ♥
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: