Bra dag!

Längesen jag skrev nu. Under veckan har jag pluggat endel kemi och körkortsteori och så har jag kört med bilskolan. Igår avslutades denna korta skolvecka med modevisning som skolans HA2or hade fixat. Tilda och jag var med och gick för Team Sportia och Coop. Det var faktiskt riktigt kul att vara med fast att man var skit nervös innan, haha. 
Nu är det så skönt att ha långhelg, behöver ladda upp lite inför massa nationella prov som kommer till veckan och veckan därpå. Idag har bästavän och jag haft en shoppingdag i Karlstad, väldigt mysigt! Gick runt på både stan och i Bergvik så några grejer fick vi allt med oss hem! Jag hittade ett par ballerinaskor, jeansshorts, halsband och ett linne till älskling. :)
Vi är lediga från skolan imorgon också och då ska hela klassen iväg och spela Paintball i Karlstad, ska bli skitkul!
 
Team Sportias modeller!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: