Challenges are what make life interesting and overcoming them is what makes life meaningful

Idag hade vi dom sista nationella proven i engelska hela förmiddagen, det var läsförståelse och hörförståelse. Tyckte att det var rätt svårt men hoppas att jag klarar det iallafall. Jobbade idag också som varje tisdag, timmarna gick faktiskt väldigt fort då jag hade en hel del att göra idag. När jag kom hem gjorde jag lite mat och nu sitter jag här och funderar på om jag kanske ska plugga lite. Vet hur det brukar bli med det men skulle behöva läsa lite körkortsteori och kemi. 
Imorgon har jag ingen lektion alls egentligen, men ska dit på eftermiddagen för att få lite hjälp med kemin. Har nationella prov i det nästa måndag och torsdag och dom vill jag klara!
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: