Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Var några dagar sedan jag skrev här nu. Den här veckan har bestått av skolan, jobb och så har jag pluggat körkortsteori. I tisdags var det valborg och den kvällen spenderas hemma hos Tilda och Robin med Sigge, Wernersson och några cider. Vi hade det trevligt och jag var inte hemma förens halv 3 någon gång. 
Igår hade vi nationellt prov i engelska, tyckte att ämnet vi skulle skriva om var rätt svårt så det kändes lite sådär. Sen under lunchen var jag och åt med bästavän! :)
Idag gick jag i skolan till 20 i 4 och sen jobbade jag till kl 6, så det blev en lång fredag idag! Kom hem för en stund sen och nu håller jag på att laga mat, tacopaj får det bli! :) 
 
Idag har jag och min kärlek varit tillsammans i 8 månader, älskar dig så otrolig mycket! ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: