Little black dress

Eftersom jag var hemma igår så sov jag rätt länge. Sen gick jag upp och duschade och gjorde mig iordning för att jag skulle iväg till thaien och äta med Rikard, Adrian och Sebban, firade att tvåan snart är slut! Under eftermiddagen var jag ute och övningskörde med mamma och sen på kvällen kollade jag och älskling på en film innan vi la oss.
 
Idag fick vi reda på vårat betyg i kemi, jag låg på ett C vilket är högre än vad jag trodde så är riktigt nöjd! Sen skrev jag naturkunskapsprov innan jag slutade. Då gick jag direkt till jobbet och jobbade till kl 6. När jag äntligen kom hem gjorde jag iordning mat och satte mig framför tvn. 
 
 
Igår fick jag se att Nelly hade rea på utvalda svarta klänningar, bara 149 kr så jag klickade hem denna!
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: