Mors dag

I fredags var det en lugn kväll som det brukar vara på fredagar, Tilda kom hit så åt vi tacos och lite godis, sen under kvällen åkte vi bort till Emil där han, Jessica, Sigge och Marcus var. 
Igår var det cruising i stan så jag åkte runt lite med Tilda och Robin. Blev dock inte så mycket åkande för våran del och heller inte så mycket drickande.
Imorse när jag vaknade så blev jag så glad av att solen var framme och det knappt fanns några moln på himlen. Så jag gick nästan direkt ut och la mig i solen. Låg där och pressade fram till halv 4 någon gång. Då gick jag in och duschade och gjorde mig iordning för att sedan åka iväg och äta med familjen och fira mamma på mors dag. Världens bästa och finaste mamma! ♥ 
 
Lite färg har jag allt fått! 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: