Never live in the past but always learn from it.

Igår morse hade vi nationellt prov i kemi, det var lite svårare än vad jag trodde men tror att det gick skapligt bra iallafall! Sen åkte jag iväg till halkbanan under hela eftermiddagen, skulle egentligen haft den nästa måndag men fanns en plats över igår. Kom hem vid 6 någon gång och då gjorde jag och älskling mat och sen satt vi framför tvn. 

Idag hade jag bara två lektioner, första och sista såklart... Sen har jag jobbat och kom hem för en timme sedan. Gjorde nyss lite mat och satte mig framför tvn. Imorgon är jag ledig från skolan för att halva klassen skriver nationellt prov i matte. Men jag ska upp och ha körlektion på morgonen och sen får jag jobba hela dagen, skönt! :) 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: